• 0256 225 59 30
  • Adres: Hasan Efendi Mh, 1913. Sk. No:10 K:2, 09020 Efeler/Aydın

Bulut Santral Sistemlerine Geçmek İçin Sebepler

Bulut Santral Sistemlerine Geçmek İçin Sebepler

Bulut Santral Sistemleri son yıllarda sıklıkla duyduğumuz bulut teknolojisi üzerinden çalışan telekomünikasyon sistemleridir. Temel olarak akıllı telefonlarımızla birlikte gelen ve fotoğraf ve videolarımızı saklayabilmek için ek depolama alanı açan Cloud Teknolojisinden bir farkı yoktur. Sanal bir server üzerinde çalışırlar, fiziki maliyetleri ortadan kaldırırlar ve bir internet arayüzü üzerinden kullanıldıkları için pratiktirler. Bir Bulut Santral Sistemini tercih etmeniz için size sundukları tüm avantajları derledik:

Sesli Karşılama

Sesli karşılama menüleri (IVR) ile karşılama anonsları oluşturabilir, sesli yönlendirme ile müşterilerinizi önceden belirlenmiş dahili numaralara kolayca ulaştırabilirsiniz. Birden fazla dış hat numarası için; mesai içinde ya da dışında, öğle araları için farklı karşılama menüleri (IVR) oluşturma imkanına sahip olabilirsiniz.

Çağrı Bekletme (Kuyruk) Yönetimi

Gelen çağrılarınızı istediğiniz operatörlere dağıtabilir, çağrıları bekleterek kampanya ve ürünlerinizle ilgili bilgiler veren anonslar ya da müzik dinletebilir, bekleyen çağrılara ortalama bekleme süresini ve sırasını tekrar eden anonslar yükleyebilirsiniz. Bulut Santral Sistemlerinde, kuyruk üzerinden dağıtılan çağrıların istatistiklerini tutmak mümkündür. Bu sayede yeni stratejiler belirleyebilirsiniz.

Gelişmiş Dahili Yönetimi

İşletmenizde çalışan her personelleri Bulut Santralinizin farklı birer dahilisi olarak ayarlayabilir, her bir dahili numaraya özel tanımlamalar ve senaryolar yükleyebilirsiniz. Bulut Santral Sistemlerinde yapmak istedikleriniz ihtiyaçlarınıza göre sınırsız olarak şekillendirilebilir. Bulut Santral Sistemleri geliştirilmeye açık sistemlerdir.

Aynı Anda Sınırsız Çağrı Alabilme

Bulut Santraliniz eş zamanlı sınırsız çağrıyı aynı anda karşılayabilir. Ayrıca VoIP numaraları (0850’li numaralar gibi) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, bu çağrıları bekletme sistemi ile belirli süreler içinde karşılayabilirsiniz.

Operatör Meşgul Paneli

İşletmenizde çalışan Çağrı Merkezi karşılayıcılarının (Operatörlerin) ya da diğer dahili hatlarınızın çağrı durumlarını Bulut Santralinizin web arayüzünden anlık olarak takip edebilirsiniz.

Akıllı Telefon/Tablet Kullanımı

Akıllı telefonunuza ya da tabletinize yükleyeceğiniz bir App (uygulama) ile Bulut Santralinizin dahilisi olabilir, görüşmelerinizi bu aygıtlar üzerinden kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Kaçan Çağrı Bildirimi

Bulut Santraliniz işletmenizi ya da Çağrı Merkezinizi arayıp ulaşamayan numaraları e-posta ile size bildirir. İlgili kayıtları web arayüzünden de inceleyerek geri dönüş yapabilirsiniz.

Fatura Koruması

VoIP hesabınıza yurt dışı, toplam, aylık toplam harcama limitleri koyabilir, böylelikle iletişim maliyetlerinizi kontrol altında tutabilirsiniz.

Yardım ister misiniz?