• 0256 225 59 30
  • Adres: Hasan Efendi Mh, 1913. Sk. No:10 K:2, 09020 Efeler/Aydın

Hemşire Çağrı Sistemleri

Hemşire Çağrı Otomasyonu

Hızlı personel tepkisi, sorunsuz hemşire iletişimi ve uygun ağrı yönetimi, herhangi bir sağlık kuruluşunun başarısı için kritik öneme sahiptir. Bu başarının temeli, güçlü bir hemşire yuvarlama programı ve hemşire çağrı sistemi üzerine kuruludur.

Etkili bir hemşire yuvarlama programı ile personel, hastaların odalarında düzenli olarak ihtiyaçlarını sorar ve bu da toplam hasta çağrı sayısını azaltır. Zamanında yuvarlamaya ek olarak, hemşirelerin hasta isteklerine hızlı bir şekilde yanıt vermesi gerekir. Hemşire çağrı sistemleri bu görevi kolaylaştırırken, kendi sınırlamaları vardır. Bu manuel süreçler hastadan girdi gerektirir ve konum, ihtiyaç ve aciliyet hakkında sınırlı bilgi sunar.

Gerçek zamanlı konum belirleme sistemi (RTLS) teknolojisi, hemşireler için çağrı otomasyon sistemleri sağlayarak oyunu değiştirir. En doğru RTLS sistemi – bir tesisteki klinik personelin ve varlıkların konumunu doğru bir şekilde belirlemek ve iş süreçlerini kolaylaştırmak mümkündür.

Hemşire Çağrı sistemi iyileştirmesi, sağlık görevlilerinin hastane tarafından verilen diğer kimlik kartlarının önüne veya arkasına taktıkları personel rozetlerini içerir. Mevcut hemşire çağrı sistemine entegre olarak, iletişimi kolaylaştırmak, veri toplamak ve harekete geçmek için sorunsuz bir şekilde çalışırlar.

Sistem aynı zamanda anında bildirimler ve uyarılar da iletir. Personel bulma ve hemşire çağrı sistemlerini entegre etmek, boşa harcanan zamanı büyük ölçüde azaltır ve iş akışı süreçlerini otomatikleştirerek verimliliği artırır.

Bir hasta yastık hoparlöründen veya banyo istasyonundan bir arama yaptığında hemşire çağrı koridorunun ışıkları yanar. Işıklar sadece aramanın türünü göstermekle kalmaz, aynı zamanda hemşireler kablosuz telefonlarından da bir bildirim alabilir.

Bir personel bir odaya girdiğinde, sistem aramayı iptal ederken varlığını otomatik olarak algılar ve kaydeder. Olası sorumluluk ve faturalama sorunlarına yardımcı olmak için çözüm, bir personelin hasta odasında tam olarak ne kadar süre kaldığını da belgeleyebilir. Kesinliğe dayalı doğruluğu tüm bunları mümkün kılar.

Yardım ister misiniz?