• 0256 225 59 30
  • Adres: Hasan Efendi Mh, 1913. Sk. No:10 K:2, 09020 Efeler/Aydın

Çağrı Merkezi Çözümleri

Çağrı merkezi çözümleri, herhangi bir çağrı merkezi sağlayıcısını veya Çağrı Merkezini destekleyen yazılım türlerini içerir . Çağrı merkezi çözümleri, müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) için özel ihtiyacı çözen ürün ve hizmetlerdir.

Bir çağrı merkezi çözümü, genellikle birleşik iletişim veya dış kaynaklı çağrı merkezi gibi anahtar teslimi ürün gibi toplam bir pakettir. Tam bir çağrı merkezi sistemini çalıştıran yazılım da bir çağrı merkezi çözümü olarak kabul edilir.

  • Çağrı Merkezi Çözümlerinin Türleri
  • Inbound Çağrı Merkezi
  • Outbound Çağrı Merkezi
  • Karışık Çağrı Merkezi
  • Sanal Çağrı Merkezi
  • Offshore Çağrı Merkezi
  • Web Etkin Çağrı Merkezi

İLETİŞİM MERKEZİ

Gelen çağrı merkezi çözümleri, müşteri hizmetleri ve teknik destek gibi gelen aramalarda şirketlere yardımcı olur. Outbound çağrı merkezi çözümleri, işletmelere pazar araştırması, müşteri adayı oluşturma ve müşteri erişiminde yardımcı olabilir. Telemarketers, giden çağrı merkezlerini kullanır.

Karışık çağrı merkezi çözümleri hem gelen hem de giden hizmetleri sağlayabilir.

Sanal bir çağrı merkezi çözümü, merkezi konumu olmayan veya birkaç konumu olmayan işletmeler için çalışabilir. Çağrı merkezi temsilcileri evden çalışabilir.

Offshore çağrı merkezleri, işletmenin ana vatanı dışındaki dış kaynaklı şirketlerdir. Offshore çağrı merkezi çözümleri, işletmeleri genel giderlerden kurtarabilir.

Web destekli çağrı merkezi çözümleri, müşterilerin bilgisayarlarından çağrı yapmasına olanak tanır. Web özellikli bir çağrı merkezi genellikle bir iletişim merkezidir.

Çoğu durumda, çağrı merkezi çözümleri aslında sesten daha geniş bir çeşitlilikte iletişim kurma becerisine sahip çağrı merkezleri. Bkz İletişim Merkezi’ne vs Çağrı Merkezi .

Çağrı Merkezi Yazılımı

Çağrı Merkezi Yazılımı her zaman modern çağrı merkezi çözümlerinin bir parçasıdır. Bir çağrı merkezi, telefon sistemini çalıştırmak için bir sunucuya ( PBX gibi ) ve telefon ve bilgisayar sistemlerini entegre edecek bir yazılıma ihtiyaç duyar .
Tüm yazılımlar hepsi bir arada değildir. Örneğin, CRM’yi çağrı merkezi teknolojisine entegre etmek isteyen bir şirket, ek yazılım gerektirir.

Çağrı merkezi yazılımı, bilgisayardan telefon kontrolleri ve bir müşterinin profilini / bilgilerini görüntüleyen ekran gibi kullanışlı özelliklere sahip olabilir.

Çoğu çağrı merkezi hizmeti, kendi özel yazılımlarıyla birlikte gelir. Bir şirket kendi çağrı merkezini veya iletişim merkezini çalıştırdığında, aşağıdaki işlevler için hem özel hem de açık kaynaklı yazılım çözümleri vardır:

  • Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD)
  • Bilgisayar Telefon Entegrasyonu (CTI)
  • Etkileşimli Sesli Yanıt (IVR)
  • Tahminli çevirici
  • Birleşik İletişim
  • Çağrı Merkezi Çözümleri

 

Yardım ister misiniz?