0 850’li Hat Nasıl Alınır?

0 850’li Hat Nasıl Alınır?

Çağrı Merkezleri dendiğinde hepimizin aklına gelen ilk numaralar 0 850 ile başlayan numaralardır. 444’lü numaraların yerini almaya başlayan 0 850’li numaralar coğrafi numaralara göre birçok avantaj sunar.

0 850’li numaralar, bankaların, hava yolu ve otobüs işletmelerinin, acentelerin, e-ticaret sitelerinin, abonelik üzerinden işleyen sistemlerin, teknik destek gerektiren donanım firmalarının ve aklınıza gelebilecek daha birçok farklı sektörde birçok kurumsal firmanın çağrı merkezi numarası olarak karşımıza çıkarlar. 0 850‘li numaraların analog numara olarak bilinen (PSTN) ve 444‘lü ya da şehir kodlu numaralara göre avantajları bulunmaktadır.

0 850’li Numaralar, coğrafi konumdan bağımsız numaralardır. 0 212’li, 0 216‘lı numaralar gibi bir şehrin koduna bağlı olmaksızın bütün şehirlerden tahsis edilip kullanılabilirler. Bunlar dışında, 0 850’li numaraların öne çıkan özellikleri şunlardır:

0 850‘li numaralara ücretsiz olarak abone olunur.

0 850’li numaralara gelen çağrılar için ücret ödenmez.

0 850’li numaralardan sabit ücret alınmaz.

Bir adet 0 850’li numara üzerinden, telefon santralinizin teknolojisi ve özelliklerine göre, aynı anda sınırsız çağrı alabilirsiniz. Sınırınız işletmenizde çalışan operatör sayısıyla sınırlı olabileceği gibi, tamamıyla otomatik sesli yanıt sistemi ile çalışan bir Çağrı Merkezi’nde herhangi bir sınırınız olmaz.

0 850’li numaralar teknolojik ve esnek bir yapıya sahip numaralardır. IP PBX ile birlikte yapılandırılması gibi durumlarda genişlemesinin bir üst sınırı yoktur.

IP PBX, Sanal Bulut Santral, Bulut Çağrı Merkezi gibi yazılımsal yapılarla ek donanımlara ihtiyaç duymadan entegre halde çalışabilirler.
0 850’li numaralar IP üzerinden çalışan yazılımsal bir sistem olduğundan arıza çıkarmaz, bakım gerektirmez ve bu da maliyetlerinize tasarruf olarak yansır.

 

Nasıl Alınır?

0 850’li numaralar bu numaraları sağlayan servis sağlayıcılardan alınır. Varolan ya da almak istediğiniz Telefon Santrali Sisteminize kolaylık entegre edilir ve anında kullanmaya başlarsınız. Varolan santralinize herhangi bir ek donanım maliyeti yansımaz. IP PBX Telefon Santrali, Sanal Bulut Telefon Santrali, Bulut Çağrı Merkezi gibi arayüzle kullanılan yazılımlar üzerinden kolay ve kaliteli bir iletişim sağlarsınız. 0 850’li numara Çağrı Merkezleri için diğer hiçbir numaranın sağlamadığı özellikleri tasarruflu bir biçimde sağlarlar.

 

 



Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir